I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 31 October 2011

It's 1st Date


Aaa sumpah seronok gile semalam.. Aku dapat merayap dengan buah hati tersayang Nurul Shuhada Ali.. Hehehe.. Actually ni kitorang punya first date.. Hahahaha.. Mula-mula tu dia agak segan-segan dengan aku.. Tapi, bila dah aku asyik tanya dia itu-ini, dia pun mula la buka mulut pula.

Seronok gila, dating macam orang dulu-dulu.. Keluar naik bas.. Bas bukan bas yang macam Rapid KL tu.. Ini bas P.Ramlee punya.. Hahaha.. Aku sumpah sayang gila awek aku yang sorang ni.. Kecik comel je orangnya.. Tapi bila dia tenung mata aku dalam-dalam.. Fuhh cair beb!!

Dia memang dah lama rindu aku, tapi tak berani nak keluar dengan aku sebelum-sebelum ni.. Maklumlah, orang baru lepas putus kan.. Mesti la frust.. Tapi sayang~ Hubby janji akan try bahagiakan kamu sampai bila-bila... Hubby janji ok?

~~~~~~~~~~ MUehehehehe ~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment